CV

Curriculum vitae (CV) är det latinska namnet för levnadsteckning som betyder "levnadslopp"
 
 
Jag har ett färdigt CV och nja, jag är inte riktig nöjd. Så nu sitter jag här och ska skriva ett CV men det står helt stilla. Jag hittar inte rätt ord eller rätta formuleringar.
Hur svårt ska det vara...
 
Det kommer att få bli den första uppgiften imorgon bitti, för ikväll hjälper det inte att sitta och försöka.
Jag är duktig på att skryta om min själv, men nu måste jag verkligen skryta ännu mer... allt jag har lyckats med i min karriär ska rymmas på en A4 sida....
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Vad ska du söka för jobb?

2012-12-07 @ 22:40:42
URL: http://molnochglitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0