Brand på 20´s

 
VIP FEST i gallerian blev ett succé men det hade kunnat gå riktigt illa och det skulle ha varit mitt fel. 
 
Skulle göra popcorn, ställer in tiden på kanske 6min (eller mer, var lite stressad) och fortsätter förberada kvällen. Efter en stund känner vi en bränd lukt i butiken och micron som ryker för fullt.  Hela butiken fylldes med rök och jag ville verkligen inte att brandlarmet skulle sätta igång. Skulle inte vilja vara den som skapar kaos på VIP kvällen. Suck, vad illa det kan lukta, och allt kommer att lukta illa väldigt länge. 
 
Men det visade sig att vi kunde ha jätte roligt resten av kvällen trots den brända lukten i butiken. Tiden gick jätte fort och vi älskade att klä upp oss. (jag gjorde det nog mest)
 
Tack för en lyckad kväll Elin och Dilla 
 
Vi får göra det nog lite oftare. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0