Projekt; oklart

Ibland är det jobbigt att vara Selma :)
 
Nu skulle jag vara ledig i två dagar och bata njuta. Men nä, jag ska sätta igång med olika projekt och möblera om hit och dit.
T.ex. om jag ska byta gadiner, då är det inte bara att bya gardiner. Då ska jag sy upp ett par nya gardiner, tvätta fönster, byta grejer i fönster osv. Så det enkla projektet att bara byta gardiner, det finns inte...
Och just nu är det så stökigt för jag har rivit ut allt :)
Nä det är inte lätt och jag kommer aldrig att vara klar här hemma. Men det är nog tjusningen med att vara Selma också.
Jag har då inte tråkigt i alla fall.
 
Nu ska jag in med grejerna i förrådet. Och det känns skönt att det inte är jag som har tagit upp nästan hela förrådet med sina prylar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0