Pälsväst och ormskin

Klädd för födelsedagsfirande hos brorsan
Jag har länge velat ha en pälsväst . Jag äter kött och köper skinnjackor, skinnskor osv så än pälsväst var nästa sak att köpa, jag tycker att de är jätte snygga.
Den jag vile ha var antingen för dyr, för liten eller för stor.
Så när jag hittade den perfekta pälsvästen ville jag verkligen köpa den. Tog på mig den i butiken och det kändes plötsligt "fel".
Ska jag verkligen gå med en väst i vetskapen att själva pälsen kommer från en kanin. En söt liten kanin. Hmmm...det kändes inte bra.
 
Jag kunde inte... det kändes fel.
Jag frågade mig själv, måste det vara äkta?
Så jag la ifrån mig västen och köpte en fusk pälsväst. En ormskinsklänning till det och det blev en klar outfit.
 
Visst gjorde jag rätt? Det känns rätt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0