Boden resa

Nu är jag hemma i Enköping efter en underbar helg i Boden.  Jag har försökt vila i två dagar och försökt få igen lite sömnbrist men det kommer nog att ta ett tag.
Jag har bott hos min vän Vasvija, träffat några kompisar och jag hann inte enss träffa alla jag skulle vilja träffa.
Träffade min favorit polis och hann ta en fika med henne på hennes arbetsplats och där träffade jag ännu fler som jag kände. Jätte kul... Synd Maria att uniformen saknades men bilden skulle komma
 
På fredag kväll stannade vi hemma och lördag gick vi ut i Boden. Ja, fast det var väldigt ungt och lite folk så hade vi såååå jäkla kul och mycket tack vore andra som vi lärde känna under kvällen
 
Det var en resa som väckte många känslor och fick mig att fundera på att flytta hem.
Det är helt möjligt att det blir av men inte nu, inte just nu.
 
Jag passade på och klippte lugg och jag trivs jätte bra i lugg. Förrutom att den står rakt upp när jag vaknar på morgnarna, då jag sover på magen. =)
 
Bilder säger mer än tusen ord så titta runt lite
 
 
 
Hann även besöka de som ine finns längre land oss
 
 
 
 
 
Och sist hann vi med fika på Opalen...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0