Regniga söndag

 
Natten bjöd på dålig sömn och dagen bjöd på regn. En sån dag då man vill bara lägga sig i sängen och titta på TV (om jag hade en i sovrummet) helst tecknat.
Ja, jag vet att det är för barn. Men det är något speciellt med Disney =)
 
Efter att ha umgåts  med brorsan och hans fina familj är det dag att ge sig på nästa projekt "SMYCKEN"
Jag tror att NU måste jag sluta köpa smycken. Kom ihåg det Elin nästa gång jag ska handla =) (Elin är min första säljare)
 
Projekt badrum är FÄRDIGT, bilderna kommer snart.  
Ha en fin söndags kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, det ska jag komma ihåg nästa gång du tänker shoppa smycken =)

Svar: Gör det snälla =)
Selma Dervovic

2012-10-21 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0