Dag 3 och ...

Idag var det den tredje dagen för min morgon promenad.
Trodde det regnade och det kändes så jobbigt att gå upp, för jag är "morgon trött". Bestämde mig i alla fall att kliva upp och ta mig ut. När jag tittade ut genom fönstret kunde jag konstantera att solen sken med sin frånvaro och det regnade inte.
 
En timma nästan tog det att ta mig runt min slinga och det är med en kort uppehåll bland träningsmaskiner som finns utplacerade på hälso stig. Vilken smart idé, så skulle alla kommuner ha.
Efterås så känns det helt underbart, mindre stressad och mer organiserad.
 
Och du som funderar på att du inte har tid och måste jobba ... tänk igen.
Du behöver inte gå i 1 timma, eller 2 timmar för att det ska göra nytta. Gå ut 30 min och rensa hjärna, du kommer att känna redan efter dag 3 att det gör nytta.
 
Kom igen, gör det och kan jag så kan du!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0