Ska jag verkligen ge upp...

...den fråga ställde jag mig imorse när jag låg i sängen, hörde regnet och det kändes att det skulle bli så kallt om jag tog mig ut. Och nu när jag har tryckt på snooze knappen så många gånger kommer jag inte att kunna gå min slinga...
Oj oj oj  så många tankar som jag inte vill äga. Och då tänkte jag, "Ska jag verkligen ge upp"?
 
I hel.... heller det var bara att studsa upp och ta mig ut. Jag visste att jag inte skulle ha tid för en hel timme ute, men det blev i alla fall 35 min, bättre än ingenting.
Jag kan säga så här att jag var ensam i spåret och det gjorde ingenting. Och jag är såå nöjd.
 
Åker snart till Söderköping och har trevliga möten under tre dagar. Det ska bli kul och kanske kommer jag även att få lite sällskap till mina morgon promenader av Sara. Alltid trevligare att gå med någon.
 
Ha en trevlig dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0