Mot nya utmaningar

Idag blev det officiellt. Jag kommer att jobba som regionchef (assistent) fram till 1:a september.
Jag kommer fortfarande att jobba 50% som butikschef för min butik och 50% som regionchef för regionen Norr.
 
Det innebär att det kommer att vara mycket resande för min del allt från Eskilstuna till Luleå och det är 11 butiker jag kommer att ta hand om.
Jag ser verkligen fram emot att jobba i nära relationer med mina kollegor . 
Under tiden jag är borta kommer jag att ha fantastisk personal som tar hand om butiken. Min super Elin kommer att vikariera för mig och då vet jag att jag kan slappna av.
Jag vet att det kommer att krävas mycket av mig och jag kommer att ta emot de utmaningar med ett leende på läpparna.
 
Imorgon börjar min introduktion i Stockholm och nästa vecka ska jag vara full lärd =)
 
Ha det, gott folk
 
 

Kommentarer
Postat av: Mats

Spännande Selma, stort grattis och lycka till!

Svar: Tack så mycket Mats.
Selma Dervovic

2013-02-11 @ 22:49:09
Postat av: Maria

Kul, då kan vi ses lite oftare :-)

2013-02-12 @ 11:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0