Fötter

Jag är ingen större fan av fötter. Jag kan inte säga att jag har fobi för det har jag inte, men jag klarar av att ta hand om mina fötter ett barns fötter och min mammas konstigt nog. Men andra vuxnas fötter, nääää
 
Jag är mån om mina fötter och jag är noga med att de ska må bra och se bra ut utan förhårdnader på hälarna osv.
Och nu har jag äntligen vågat mig på en FOOTNER, så det ska bli kul att se vilken effekt det ger på mina fötter som är väl omhändertagna och som jag sköter med jämna mellanrum.
Du kan köpa footner på vilken apotek som helst. Men beställer du det på nätet får du den för halva priset. Så det är det jag rekommenderar, nätet.
Vad footner gör: Under de 60 minuter som man har på sockorna penetrerar de verksamma ämnena in i huden och påverkar det "lim" som binder döda hudceller till levande hud. Behandlingen startar upp kroppens egna process att göra sig av med döda hud och effekten ses ca 3-5 dagar efter behandlingen genom att död hud och förhårdnader lossnar och faller av från fötterna, processen fortgår sedan under ca 7-10 dagar och resultatet blir mjuka fina fötter - utan behov av vare sig fila eller smörja. Behandlingen kan upprepas var 2-3 månad.
 
 
Det var helt ok att ha på sig sockorna på, tiden gick väldigt fort och nu är det bara att vänta på resultatet. Effekten kommer först efter 2-3 dagar efter att ha använt footner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0