Resultat av Footner

Mellan dag 3-5 skulle man se resultatet av footner. Jag såg klar förändring dag 4. Jag ska inte visa några bilder så långt kommer jag inte att sträcka mig :), men du kan googla och se vad som kan hända dina fötter.
Det gör inte ont eller är obehagligt, men viktigt att du läser instruktionen som finns i förpackningen.
 
Jag tror att mina fötter var för välskötta och därför föll det inte av några stora skinnbitar. Det var lite här och där.
Jag tror, om man gör det regelbundet kommer fötterna att vara super lena.
Jag är jätte nöjd och jag kommer att fortsätta med behandlingen framöver.
Skriv gärna en rad om du har testat och vad du tycker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0