Skakis

Ikväll körde jag en timma i gymmet. Har börjat springa/lunka på band och det är första gången i mitt liv då jag faktiskt börjar få den känslan som alla pratar om. "Skönt"
Det kändes bra i kroppen och jag fick bromsa mig själv hela tiden för att inte köra hårt. Jag vet att jag alltid brukar köra hårt,  så fort det känns bra och det slutar med att jag får ont i knät.
Men idag valde jag att hålla mig fast vid mitt träningschema som ikväll bestod av att jogga 1m och gå 1m, i 25min för att sen köra utfall och mage.
 
Jag tror att de flesta (inklusive mig själv) sätter upp för höga mål och när man inser att man inte har tid så fallerar det.Jag försöker köra MAX 1h i gymmet med stretch, och det är för att inte överdriva, det är sällan man har två timmar över varje dag till träning. Och speciellt ni som har barn. Så nu har ni ingen anledning att inte träna.
Samma sak gäller promenader, jag har kört mina promenader nästan varje dag och ibland har det varit endast 20min och det är faktiskt helt OK. Jag tycker att det är värt att kliva upp på morgonen för de 20min.
 
Och vill du köra samma sak som mig, meddela mig så kan jag lägga upp schema för en vecka framöver.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0