Slita av mig kläderna

En tropisk regnskog i Stockholm. Det stämmer verkligen, jag vile slita av mig kläderna så varmt var det. Det gick knappt att ta några bilder eftersom kameralinsen immade igen. Men några lyckades jag med.
Om du har små barn så tycker jag absolut att det är värt att ta sig dig. Men vuxen utan barn....nja ....
Det gick inte ens att fika på cafét eftersom det var så högljutt där inne med alla barn.
 
Det var inte så mycket fjärilar som jag trodde skulle finnas. Jag fick verkligen leta efter dem.
Det var en besvikelse att det var så många plast blommor, klimatet är så bra i fjärilshuset så då borde man kunna odla vilka blommor som helst.
Du kommer även att finna fiskar och papegojor i fjärilshuset om du tar dig dit.
 
Fjärilar är fantastisk fina ömtåliga varelser.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0