Tillbaka

Sista veckan har varit helt galen, mycket att göra och därför kom bloggandet i skymundan. Tyvärr.
 
I helgen har jag varit hem till min Boden. Den må vara liten men det är hemma. Kanske för att många vänner finns kvar i Boden. Även om jag hann med att träffa ganska många, räcker inte tiden till, för att träffa alla jag vill träffa.
 
Så tack mina fina underbara som genom korta, långa och plötsliga möte förgyllde min helg.
Det gör bara att jag längtar hem ännu mer.
 
Vi började med håret, vilket är obligatorisk. Nu tror jag faktiskt att jag ska vara
brun oavsett om det är sommar eller inte.
 
Resultatet efter att min frisör försökte göra mig "nöjd"
 Min fina som shoppade loss med mig...
 Härligt att umgås med Maria och känna lugnet.
Under middagen kom det på besök en lurvboll
Jag  löjlar mig som vanligt
Och min vän poserar... hihihi
 
Det är många som inte har hamnat på kort, jag får skärpa mig helt enkelt :I
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0