Det är inte för sent

 
Du vet inte hur du ska göra, hur du ska börja. Du kanske lyckats börja men du satsar för hårt och efter två veckor så har viljan, motivationen försvunnit. Träningsvärken gjorde sig påmind några gånger. Du tänker att du ska starta om på måndag och så blir det inte av.
Du kanske tom har ett gymkort som kostar pengar. Och då ska du stressa upp dig över det också.
Äsch, släpp det.
 
DU ska ansluta dig till mig. Jag tror verkligen på detta. Du kommer att växa med träningen. DU vänjer kroppen sakta men säkert för en högre belastning.
 
Träningschema kan se ungefär så här... du bestämmer

DETTA ÄR ALLTSÅ FAS 1. (MÅNAD 1)

Börja med att väga dig och mäta dig. Fota dig om du vill, det gjorde jag. Lägg pappret med dina mått  i ett kuvert och spara, öppnas den 1:a mars.Du gör om proceduren den 1: januari och den 1:a februari.

Skriv ut filen med träning, du bestämmer själv vad det är, du vill träna.

Datum på månaden avgör hur många repetitioner du ska göra.

Varje dag ska du ta en promenad. Den ska ta minst 20 min.

 

Ändra kosten. Jag kör med LCHF.

Men det du kan göra är att ta bort all fika, all bröd, begränsat med frukt, bort med potatis, pasta, ris…

Gör det inte avancerat gör det roligt.

Känner du fler som är sugen på att följa detta, meddela mig gärna J

Varför ska man starta nu, i december? Just för att det är december, det är en tuff månad för alla. Och vi ska ta hand om oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0