Uppdatering nr.2

Jag fyllde år den 7:e januari och jag blev hela 36år gammal. Hur klyschigt det än låter så känner jag mig inte så gammal.
Den dagen var väldigt lyckosam och jag överröstes med presenter av Mattias. Sent på kvällen då jag ligger helt slut i soffan frågar han om jag vill gifta mig med honom.
Frågar du nu, kolla hur jag ser ut, är det det första jag säger. Och det andra jag säger är "JA"  såklart.
 
Mattias är verkligen ingen estetisk människa men har gjorde en ring som han kunde trä på mitt finger. Rent symbolisk och så fint, tyckte jag. Tyvärr kan jag inte använda den men den är värd mer än vilken annan ring som helst.
Min älskling, han är bäst!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0